Onderwerp: Na 10 jaar voor de 3e keer TTP
Zal me eerst even voorstellen, ik ben Vera ben bijna 39 jaar en heb afgelopen maand voor de derde keer TTP gekregen, mijn eerste ervaring met TTP was 14 jaar terug toen er nog bijna niks bekend was over de ziekte en ben toen ook enorm ziek geweest voordat ze eigenlijk wisten wat ik precies had.
De tweede keer was 10 jaar geleden en omdat natuurlijk toen de ziekte al een keer was vastgesteld was het iets simpeler om de diagnose te stellen dus behandeling volgde en was vrij snel weer op de been.
Maar nu na 10 jaar helemaal niks gehad te hebben was de klap voor mij enorm groot omdat ik echt geen rekening meer had gehouden dat ik het ooit nog terug zou krijgen.
Momenteel krijg ik nog steeds plasmaferese en hoop dat maandag me bloedwaardes goed zijn zodat me lieslijn eruit mag en ik klaar ben met die zware behandeling.
Ik vraag me dan ook af of er nog meer mensen zijn die het na zo'n lange tijd weer terug hebben gekregen en hoe hun dat ervaren hebben.
En misschien kan iemand mij vertellen of er goeie ziekenhuizen in Belgie zijn die als het zou moeten mij zouden kunnen behandelen en die bekend zijn met deze ziekte, ik ben namelijk nog al veel in Belgie.
Laatst bewerkt door Vera_van_Polen (03-05-2009 09:01:04)
Forum